Dr Helen Walasek, Bosnia and the Destruction of Cultural Heritage

bedrudingusic

Augusta 2013. uradio sam i na istom ovom mjestu objavio intervju sa gospođom Helen Walasek, suradnicom Bosnia - Destruction...helen w.Bosanskog instituta u Londonu. Kao i sa većinom drugih svojih sugovornika, ostao sam i s njom u daljnjem kontaktu. Ovih dana mi je gospođa Walasek poslala obavijest da ce 28. aprila ove godine biti objavljena njena  i cetvero koatura (Richard Carlton, Amra Hadžimuhamedović, Valery Perry i Tina Wik) knjiga BOSNA – UNIŠTENJE KULTURNOG BLAGA.
Mene je posebno dotakla naslovnica knjige na kojoj su ostaci moje i naše srušene Ferhadije. Knjiga ima 430 stranica, tvrdog je poveza, formata 234×156 mm, sa 126 ilustracija i jednom mapom.
Regularna cijena knjige je $ 144.95 a website cijena je $ 130.46. Knjiga se možeporučiti putem

http://www.ashgate.com/isbn/9781409437048

Evo nekoliko mišljenja o knjizi:

“Temeljena na impresivnoj stručnosti i izvanrednom istraživanju, ova pionirska studija kulturnog razaranja i obnove  Bosne i Hercegovine predstavlja podvig. Helen Walasek i njezini suradnici …

View original post 275 more words

